Els nostres pans

Farina d'espelta

L’espelta es considera l’origen de totes les varietats de blats actuals ja que es coneix i es conrea des de fa uns 7.000 anys. És de fàcil assimilació per l'organisme i aporta nutrients beneficiosos per a la regeneració de teixits i d’òrgans. Aporta molta fibra i per tant és ideal per a l’estrenyiment, l’obesitat i qualsevol problema causat per falta de fibra.

Pa d'espelta integral

Ideal per a les dietes

Elaborem molts pans amb farina d’espelta integral, aquest és el bàsic i el fem en diferents formats, xusco tallat a llesques, barra o barreta.

Pa d'espelta integral

Ideal per a les dietes

Pa d'espelta integral

Elaborem molts pans amb farina d’espelta integral, aquest és el bàsic i el fem en diferents formats, xusco tallat a llesques, barra o barreta.

Espelta amb cereals

Nutricionalment complet

La varietat de cereals d'aquest pa el fa nutricionalment molt complet, per tant és ideal per fer unes torrades per a esmorzar i començar el dia amb tota l'energia que necessites.

Espelta amb cereals

Nutricionalment complet

Espelta amb cereals

La varietat de cereals d'aquest pa el fa nutricionalment molt complet, per tant és ideal per fer unes torrades per a esmorzar i començar el dia amb tota l'energia que necessites.

Nous i panses

Energétic!

Les panses aporten molta energia ja que tenen un alt contingut en carbohidrats d'absorció ràpida, majoritàriament de fructosa. També són molt riques en vitamia B, magnesi i calci, que fa que sigui un aliment perfecte per situación d'esgotament físic, fatiga o estrés. Les nous contenen una proporció molt alta de greixos insaturats Omega 3 i Omega 6 que redueixen el nivell de colesterol en sang i redueixen el risc d'enfermetas cardiovasculars. Veure també pans especials

Nous i panses

Energétic!

Nous i panses

Les panses aporten molta energia ja que tenen un alt contingut en carbohidrats d'absorció ràpida, majoritàriament de fructosa. També són molt riques en vitamia B, magnesi i calci, que fa que sigui un aliment perfecte per situación d'esgotament físic, fatiga o estrés. Les nous contenen una proporció molt alta de greixos insaturats Omega 3 i Omega 6 que redueixen el nivell de colesterol en sang i redueixen el risc d'enfermetas cardiovasculars. Veure també pans especials

Pa de xocolata i avellanes

Boníssim!

Aquest pa és ideal per berenar o esmorzar sense haver de recòrrer a una pasta. Des de fa molt temps és sabut que la xocolata i les avellanes combinen a la perfecció, doncs al Forn Europa hem unit aquests dos productes en un pa fet amb farina d'espelta integral. Per què menjar pa amb xocolata si pots menjar pa de xocolata?

Pa de xocolata i avellanes

Boníssim!

Pa de xocolata i avellanes

Aquest pa és ideal per berenar o esmorzar sense haver de recòrrer a una pasta. Des de fa molt temps és sabut que la xocolata i les avellanes combinen a la perfecció, doncs al Forn Europa hem unit aquests dos productes en un pa fet amb farina d'espelta integral. Per què menjar pa amb xocolata si pots menjar pa de xocolata?

Pa d’espelta amb fruita

Sorprenent!

Pa de farina d’espelta amb panses, taronja i cireres confitades, decorat amb una mescla de pipes de girasol, sesam civada i llavors de lli.

Pa d’espelta amb fruita

Sorprenent!

Pa d’espelta amb fruita

Pa de farina d’espelta amb panses, taronja i cireres confitades, decorat amb una mescla de pipes de girasol, sesam civada i llavors de lli.

Pa d’espelta amb Chia

La chia, un super aliment

Es diu que la Chia és un “superaliment” per que conté 2 cops més proteïna que qualsevol altre llavor, 5 cops més de calci que la llet sencera, 2 cops la quantitat de potassi que els plàtans, 3 cops més antioxidants que els nabius i 3 vegades més de ferro que els espinacs, a part de que conté inclús més àcids grassos omega 3 que el salmó.

Les llavors de Chia absorbeixen 10 cops el seu pes en aigua i això fa ajudin fer-nos sentir plens i a reduir els capritxos. Amés són fàcils de digerir i aporten molts nutrients.

Pa d’espelta amb Chia

La chia, un super aliment

Pa d’espelta amb Chia

Es diu que la Chia és un “superaliment” per que conté 2 cops més proteïna que qualsevol altre llavor, 5 cops més de calci que la llet sencera, 2 cops la quantitat de potassi que els plàtans, 3 cops més antioxidants que els nabius i 3 vegades més de ferro que els espinacs, a part de que conté inclús més àcids grassos omega 3 que el salmó.

Les llavors de Chia absorbeixen 10 cops el seu pes en aigua i això fa ajudin fer-nos sentir plens i a reduir els capritxos. Amés són fàcils de digerir i aporten molts nutrients.

Kamut amb llinosa

Molt saludable

El Kamut es una de les varietats de blat més antigues que existeixen i prove l’antic d’Egipte. Es creu que és més fàcil de digerir que el blat convencional i que es més ben tolerat per a les persones que tenen intolerància a blat. D’altre banda La llinosa o lli conté una elevada quantitat d'àcids grassos essencials que afavoreixen a reduir el colesterol i millorar la circulació sanguínia. A més, aquestes llavors són molt beneficioses per a l'aparell digestiu, ja que afavoreixen el moviment intestinal i contenen beta carotens, que tenen un efecte protector gàstric.

Kamut amb llinosa

Molt saludable

Kamut amb llinosa

El Kamut es una de les varietats de blat més antigues que existeixen i prove l’antic d’Egipte. Es creu que és més fàcil de digerir que el blat convencional i que es més ben tolerat per a les persones que tenen intolerància a blat. D’altre banda La llinosa o lli conté una elevada quantitat d'àcids grassos essencials que afavoreixen a reduir el colesterol i millorar la circulació sanguínia. A més, aquestes llavors són molt beneficioses per a l'aparell digestiu, ja que afavoreixen el moviment intestinal i contenen beta carotens, que tenen un efecte protector gàstric.